PEOPLE PROBLEM

Jag hatar "kompisar", tjejkompisar för min del som försöker spela sig in och överglänsa i rummet. Såna "vänner" som vill visa sig överlägsen genom att sliska för killarna, vara !uber! trevlig med killen vars tjej står brevid, kasta sig framför tjejen som försöker få en kille på kroken. Vet ni vilken typ jag menar?
Jag hatar den oskyldiga typen vars blick får mig att vilja döda. Såna man inte kan lita på men ändå är så trevliga att man inte kan ogilla.
Den människan som vill tävla om allt.

Jag känner den typen. Inte många, inte få.
Jag tror mig själv varit den typen. Singel och sökande, i called it.

Nog om det, nu ska jag duscha och ta på mig min nya fina tröja jag köpte idag. 124 kr, YES!


Förrsten, tack du anonyme för den fina kommentaren om mig och p. Kul att så många tycker vi passar ihop! Man blir väldigt glad!

Kommentarer
Postat av: tessi

åh. jag vet exakt den typen och jag känner hur ilskan växer inom mig för jag hatar dem. och det värsta, precis som du säger, dom är "ändå så trevliga att man inte kan ogilla". åååh. hata!

2010-01-04 @ 19:13:15
URL: http://teeres.devote.se
Postat av: a

du och pontus passar sjukt bra tillsammans! så söta ni är :)

2010-01-06 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0