MY OLD BOY

Grattis än en gång till älskade p som är ute och roar sig nu innan hockeyn.

Igår var iallafall en väldigt trevlig kväll med dricka, musik, dansande till fullo och bra folk. Vi var först på Public där jag träffade min gamla chef när jag jobbade på resturang..jag som lovat att lämna in cv till honom och komma och jobba nångång igen. EH. Stod där som ett fån och försökte komma på en bra bortförklaring varför jag inte gjort. Slutade med att jag lovade att komma med cv så blir nog att jag jobbar där någongång framöver.
Iallafall, sen vandrade vi till Lex där det var gratis inträde och garderob. Var helnice där med massa dans och bjuppande av dricka. HAHA jag tycker synd om p... han bjöd mig och även någon vän men han som var födelsedagsbarnet blev inte bjuden!!!! :( Vi var där hela kvällen och slutade med en biltur hem runt halv 2 (eftersom framnäs var stängt). Jag blev liiiite åksjuk och lämnade en fin röd fläck på infarten. Förlåt, heh..

Sitter iallafall hos p nu medan han är på hockeyn. Ska snart försöka äta igen, sen slänga mig på soffan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0