MOVING OUT?

Jag och p har hittat en lägenhet. Vi är så jävla sugna på den och känner verkligen att vi kan klara det! Vi söker jobb som idioter och jag ska börja helgjobba (förhoppningsvis). Iallafall framtill jag kanske får ett kvällsjobb. Imorgon ska vi söka mer jobb och då blir det fan i hela jävla staden!
Och vet ni, jag är jävligt glad att jag sparat 5000 varje år från mina sommarjobbspengar. Vi kanske ska använda en del av de pengarna till början.
Åh, hoppas det blir av! AH.

Nu ska jag snacka med papi. Mor var på och tyckte att om vi gick in helhjärtat för det så skulle hon ge oss en chans. OCH DET SKA VI, jeeey!
Nej, nu ska jag gå.
Tja

Kommentarer
Postat av: fridi

tänk på att det är några tusen handpenning också, när ni får lägenheten. lycka till, vi kanske blir grannar :)

2010-01-26 @ 22:03:57
URL: http://frlda.devote.se
Postat av: Linnea

men fyfan vad kul! hoppas det blir av:)

2010-01-26 @ 22:57:33
URL: http://elles.devote.se
Postat av: E

tips från coachen: visst det känns spännande och roligt att flytta hemifrån nu när ni är nykära och unga, men det har sina nackdelar också.. Har du inte föräldrar som stöttar med pengar vill jag råda er att vänta med att flytta ihop, bo kvar hemma och spara pengar.

Det är inte länge kvar till du tar studenten, right? Den tiden du har kvar råder jag dig att ta tillvara på, jobb är bra, men du tar bara studenten EN gång. och vad händer sen? Tänker du plugga vidare, isåfall vart?

Anledningen till att jag ens lägger ner tid och skriver detta har ingenting med avundsjuka att göra, jag tycker ni ser ut att ha det fantastiskt tillsamms och ni verkar verkligen älska varandra med hela hjärtat. men du har hört "been there, done that".. Hamnade själv i samma sits, jobbade varje helg så jag missade många studentfester och nu när tyvärr (?) förhållandet tog slut så står jag dessutom här med en hel del mindre pengar än vad jag hade haft om jag bott hemma. Jag ångrar mig, och jag vill ingen människa något ont. Detta betyder inte att jag säger "flytta inte ihop", utan jag ger dig bara ett råd att tänka på.. Lycka till!

2010-01-27 @ 00:22:51
Postat av: tessi

vad kul! vart har ni hittat lägenhet någonstans? :)

2010-01-27 @ 08:56:39
URL: http://teeres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0