LIFE'S A BITCH


Nu hänger min röda fina jacka i garderoben här hemma. Kände mig nöjd med mitt reaköp tills jag läste elles.devotes blogg. Jag skulle cutta handleden för att byta köp med henne idag... aja

Just nu sitter jag och väntar på att hockeyhelvetet ska sluta och att p ska komma hit. Jag behöver en miljon pussar nu. Jävla skit dag detta varit, fy sjuttsingen. Jag har inte ens tröstätit, SÅ ARG HAR JAG VARIT!! Det finns två stadium på surhet, iallafall för mig. Antingen är man flickväns sur och gnäller på hur man ser ut, är osv. Då hatar jag allt med mig själv men ändå trycker jag i mig 1000000000 potioner mer än vanligt. Eller så är man som jag är nu, arg på allt. Då kan man inte äta för då är man så arg att inte ens den där goda daimglassen i kylen hjälper.. DÖ. Mikaela, vart är du? Jag behöver en girlfriend hug. NU.


Luras inte av smilet. Jag tog några steg utanför dörren och grät.. allvarligt. Såhär jävla kallt får det fan i mig inte vara!! Det går inte.

Kul. Nu förlorade modo med 7-2. Patetiskt kan till och med jag säga och jävligt illa med tanke på att p ska komma hit. Jag som skulle försöka begära massage och massa? Äh. Kukhockey sug min getballe och döut. ÅHHH!!!!!
Känn mitt hat.

Hockey . Pontus kom. Snuva försvinn. Pengar, ge mig. Säng, dit ska jag nu.
TJA.

Kommentarer
Postat av: Linnea

skulle fan cutta min handleden för att passa i rött! och va?? inte kunna käka. mina två stadier är att äta, och att äta ännu mer... tyvärr!

2010-01-07 @ 22:05:14
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0