I VÄNTANS TIDER

Namn: Emma Östman

Kallas för: Ems, Emmis..emma

Stjärntecken: Lejon

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Tungan, öronen.

Tatueringar: en på armen. Men planerar min nästan.. Ingen liten blir det heller!

Längd: 160cm

Skostorlek: 35

Hårfärg: Blond men snart silver/ask

Fräknar: Ibland smyger dem sig fram

Motto: Jadu..

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja. Ta mig härifrån bara

Tycker du att du är attraktiv? Nej. inte nu. inte ofta..

Dricker du? Ja

Röker du? Nope

Vilket schampo använder du? Nått billigt

Vilken parfym använder du? Ingen right now ska snart köpa vanillia igen

Vad är du rädd för? Mörker, höjder..

Gillar du att tvätta? Nej, vem gör det?

Gillar du berg- och dalbanor? Ibland. Dem som går fort och inte är faarligt höga


Senaste…

Filmen du hyrde? Ingen aning..

Filmen du köpte? Same there

Låten du hörde: Nån skitmusik syster spelade

Låten du laddade ner? Säger bara spotify

Personen du ringde? Minns ej..två månader sen jag hade pengar på mobilen

Personen som ringde dig? P

TV-program du såg? 2 and a half men

Person du tänkte på? P


Favorit…

Låt: Nått med melissa horn

Sak att göra: gosa, frossa mat, pussas.. å allt såntdär

Sport: Fotboll i think

Dryck: Mjölk

Kläder: Allt möjligt.. stil däremot har jag ingen haha

Film: Walk to remember

Serie: 2 and a half men


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ohyes

Gråtit över en flicka? Yesyes

Ljugit för någon? Jepp

Varit i slagsmål? Hahaa! Yes

Blivit arresterad? Nopp

Träffat någon från internet IRL? Ohyes


Antal…

Gånger du varit kär? en på riktigt.

Gånger ditt hjärta brustit? en

Hjärtan brustet på grund av dig? ett tror jag

Tjejer du kysst? haha jadu

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några few från my class!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? varje jävla födelsedag fram tills jag fyllde 15.....ah. sen..nångång maybe?


Senaste…

Boken du läste? 15 år till salu. Underbar.

Personen du fick e-mail av? facebook skulle jag tro

Personen du fick brev av? räknas julkort? haha

Personen du fick sms av? P

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår

Saken du köpte? röd jacka


Vad har du gjort idag? sitter i skolan nu och någre timmar framåt

Brukar du svära mycket? Yepp

När stiger du upp på morgonen? skoldag - kvart över 6..helg - för sent

Vad har du på dig? jeansthigts, tröja, skjorta, halsduk, converse, armband m.m m.m

Vad ska du göra ikväll? äta middag hos några sen pussa p tills han nästan dör

Vad är du allergisk mot? pälsdjur..iallafall mormors katt? haha

Var har du ont? örat

Använder du hårspray? Japp

Kan du stå på händer? nej men huvudet..ha

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan..typ

Salt eller socker? S-o-c-k-e-r-rrrrr

Gillar du ketchup? Gör jag väl

Är du glad nu? Njea, tröttisch

Var du glad igår? NEJNEJNEJ

Vad dansar du till? Allt i alkoholens rus

Stockholm är… ? Fint..?

Göteborg är… ?  där jag kanske bor sen

Kan du sjunga? Trodde det i några år som ung..insåg att det var en lögn haha

Spaghetti eller makaroner? spagetti!

Land du vill besöka? jadu.. många många

 

Med detta säger jag hejdå och hej multimedia..= döden


Kommentarer
Postat av: Sandra mp2

oj är du BARA 160cm?! du känns faktiskt längre än det, haha jag ska väl inte säga så mycke som är 153cm...:D



även om du inte själv tror det så är du visst en attraktiv person, du måste tro på dig själv!:)



2010-01-08 @ 18:45:39
Postat av: a

går du media? isf kan du berätta lite om de, har funderat på att gå den :) är den kul, jobbig, onödigt? hah :D

2010-01-08 @ 20:09:34
Postat av: Linnea

Du är ju både skitsnygg och sexig, fjantolle!!

2010-01-10 @ 05:30:09
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0