DAGENS


Smått drogad men ah..godmorgon


Mammas dömysiga skjorta


Som sagt, supermysig är den!

Nu ska jag på en promenad med giz och zack. Zack är en hund vi är hundvakt åt nu i 2 veckor. Han som ligger i hörnet på sista bilden, haha. Världens finaste och pratigaste hund.

Igår var jag som sagt med angelica. Vi hämtade upp hennes kompisar i Hörnett sen åkte vi till typ Valla och sen Harrys. Trots att jag var nykter hade jag riktigt roligt! Lärde mig en ny dans av smulan också, haha. Den ska jag köra varje utekväll hädanefter ;)! Åkte hem 2 med en (som jag trodde) SUR pontus, men han var bara jävligt full haha! Vi skrek lite på varann tills vi redde ut att han var spyfärdig och inte var så pratglad därför haha. Sen la vi oss och han somnade som en stock nästan på en gång (efter lite lovetalk och fylletalk).

Idag har jag varit på Stylisternas Grand Opening och nu sitter jag hemma. Ska som sagt ut med hundarna nu, så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linnea

du är så sjukt vacker!

2010-01-31 @ 19:30:24
URL: http://elles.devote.se
Postat av: madde

tror att det där är min kusins hund, torbjörn, dom ska till indien, visst är det deras hund? :)

2010-01-31 @ 22:04:58
Postat av: Pppp

Måste säga att jag har en snygg flickvän som dig! ska vi kramas naken efter jag varit på möte?

2010-02-01 @ 17:18:31
URL: http://phedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0