CAN'T WALK IN STAIRS :(


Gammbild eftersom jag sitter vid gammdatan

Hur som helst längtar jag ihjäl mig efter att få färga mitt hår grått. Inte tangrått utan läckert grått! Sen ska jag sätta in en del av min hårförlägning på den långa sidan och raka bort vid örat på den korta. Kommer bli grymt. Bara jag får ihop pengar någongång...

Sitter och gör ekonomin som är en rest från..2an tror jag? Jag kan ju ekonomi egentligen. Ska försöka få det sista bortgjort för senare ska jag och pluppas åka och träna rumparna av oss. Igår tränade han bröst och jag mage/rumpa/lår. IDAG KAN JAG KNAPPT GÅ :(
Jag vet att jag tjatat som fan om denna jävla massage jag ska tvinga p att ge mig. Idag ska jag bara ha den! Annars kommer jag gå som jag skite ner mig själv imorgon...

Nu ska jag plugga.
Sen ska mukkler byggas

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fult

2010-01-10 @ 16:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0