BLOGGTORKA

Jag har bloggtorka. Har ingenting att skriva om nu för tiden..

Hur som helst, sökte jobb idag och sökandet fortsätter imorgon. Då ska även p söka! Snart har vi vår efterlängtade lägenhet...haha..not.
Sen har jag bestämt att vi ska åka och träna direkt efter. Efter det ska jag ta en sväng på solariumet. Har ni förresten hört att solarium ska förbjudas? Hm.
Iallafall, som ni ser är min dag rätt planerad imorgon.

Bilder orkar jag inte knäppa heller....ah.
Nä nu ska jag gå ner och kolla hur det går för p med cv skrivandet.
Vi hörs och ses!


Kommentarer
Postat av: Linnea

SKA dom det? alltså är det klart?

2010-01-23 @ 18:47:36
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0