BABE DU FÖRTJÄNAR CRED

Måste bara säga att jag har en fantastisk man som bara blir mer fantastisk. Nu blev inte lägenheten av men vi ska fortsätta söka jobb och spara pengar. Men först ska vi åka utomlands efter studenten sen jobba hela sommaren.
Det jag ville säga var egentligen att jag tycker p förändrats bara positivt sen jag började träffa honom regelbundet. Nu söker både han och jag jobb och förhoppningsvis kommer det ge resultat i slutändan. Vi planerar lägenhet, sparar till utlandsresa och bäst av allt har vi det jävligt bra ihop. Det känns för en gångs skull som jag hittat en kille med allt.
Fan vad toffel jag låter. Men tycker inte ni att när ett förhållande kan bli mer än bara kärlek, pusspuss och gosgos, är jävligt bra? För mig betyder det mycket att jag och p kan planera och hjälpa varandra i vardagen med tex, jobb och sånt. Känns som om pusselbitarna börjar falla på plats.
Det har bara gått ca 8 månader och det kan man aldrig bygga ett "förevigt" på. Det enda jag kan säga är att jag är hittils riktig lycklig och enormt glad att jag hittat mer än bara en pojkvän. Kan man kalla han själsfrände? I think so. SOULMATE, you're my soulmate p.

Får förresten inte glömma en viktig detalj. Utan en riktig vän går vi sönder. Jag går iallafall sönder utan Mikaela Rietz. Det var månader sen vi pratade och häromdagen mådde jag dåligt och behövde någon att prata med. Jag ringde henne, hon lyssnade och vi pratade som om vi pratat varje dag sen hon åkte. Ingenting är konstigt och vi har alltid något att säga varandra. Jag längtar tills du kommer hjärtat. Vi syns om några veckor! I love you darling


Kommentarer
Postat av: :D

bilder, emma!

2010-01-27 @ 21:42:09
Postat av: Frugan

Åh babe! i love you 2 <3 längtar till vi ses!!

2010-01-28 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0