SUNDAY

Haha vi förstod att folk skulle reagera på torka-inte-händerna-delen haha! Men han gick faktiskt och tvätta dem efteråt, så ni behöver inte vara oroliga, HAHA.


Idag efter att jag och ida varit ute med aftonbladet gjorde jag iallafall frukost till oss alla, BACON OCH ÄGGRÖRA!


Giz ville också smaka, haha sötnos!


Supergo äggröra!
1 msk smör
ca 4 ägg
Vispa lungt med en smörkniv hela tiden tills det blir "klumpigt", som på bilden typ.
Salt och peppar


Jag gör alltid äggröra och bacon till p de söndagar jag går med tidningen. Sjukt snäll flickvän jag är


Han gillade det iallafall!

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen. Ikväll blir det packning inför mässan imorgon, PUSS



Kommentarer
Postat av: Linnéa

men ändåå.. haha han tog ju i vinglaset innan han tvättade händerna, hahaha jag har verkligen bacillskräck när det kommer till kiss!

2010-02-21 @ 15:33:51
URL: http://www.elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0