HEMMA

Nu har jag kommit hem från jobbet. Eller kom hem starx efter nio men. Rätt lugn kväll. Var väl en rusch där runt 5-7 typ, sen KOLUNGT tills jag slutade. Haha det blir faktiskt bara roligare och roligare där. Mycket tack vare mina arbetskamrater.
Lite rikare blev jag iallafall, men det ska jag shoppa upp innan utlandsresan på LÖRDAG!!! Åh, två jävla veckor!

Nej nu ska jag vänta på att p kommer ut ur duschen sen ska vi se film och käka chips. Mina 2ägg, 4 bacon och 3 mackor är inte mycket till föda på en dag....fan vad dåliga matvanor man får då man jobbar på resturang!
Godnatt alla, puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

var ska du? :)

2010-03-01 @ 12:24:55
URL: http://elles.devote.se
Postat av: a

vart ska du? och vart jobbar du? :)

2010-03-01 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0