DÅLIG EFTERMIDDAG

Jag är på skitdåligt humör. Tycker synd om min bfriend som måste stå ut med mig nu.. går ju lite ut över han (jag är iiiinte pussvillig. iallafall mycket mindre än vanligt)
Skulle vilja träna idag men min kropp säger nej. Haft konstant mensvärk (utan mens...?) och känner mig sjukt svag i övrigt. Kan dock ha att göra med mina matvanor denna vecka. Igår: ingen frukost, ingen lunch, en tallrik mjölk och flingor, broccoligratäng.. Idag: 5 mackor.
Jag dör lite, men får skylla mig själv. Ska ta och längta efter pytt i pannan istället senare.

Nä, jag ska gå till p nu. Hans famn är bättre än både face och bloggen, tja!


"Du är gåtan jag aldrig löser klart"
Jag älskar dig mitt vandrande korsord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0