ÄH

Fan vad jag är slut i kroppen.
Känner mig hängig, krasslig, trött och less. Tur att klockan SNART är halv 4.
Då ska jag till körskolan och hjälpa plutten att plugga sen ska jag åka till stan och KANSKE köpa en tröja eller två..
Köpte nya skor och jeansleggings igår. Älskar skorna och hatälskar leggingsen. Kanske knäpper en bild sen.
Mässan orkar jag faktiskt inte prata om. Vi vann inget, mer behövs inte sägas.

Ikväll pratas det om utgång men jag är jävligt opepp.
Vi får se, vi får se.
Nu ska jag pussa på den bästa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill gärna att du lägger upp mer bilder på dig, dig och pontus, och kläder du handlar och allt rolitgt i din vardag :)))

2010-02-24 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0