awesome night

Tjatja. Sitter nu hemma och är halvbakis.
Gårdagen var kanonkul! Spårade mot slutet men fan så roligt jag hade.
Jag tror mig aldrig spelat så många ölspel på en och samma kväll. Jag använde knytnäven på allvar för första gången. Jag spydde blodrött (bacardi breezer). Jag sjöng alla möjliga modoramser med grabbarna. Jag klappade en orm och sedan skrek. In front of a public. Jag fick se bilder på nakna pojkar. Jag gjorde (tydligen) min man jävligt stolt. Och jag hade jävligt kul.

 
jävla negero <3

          
(Bilderna är klickbara)

Nu ska jag snart duscha och börja göra mig iordning så jag ser ut som folk. Ska nämligen ut ikväll igen (nykter). Jag och Angelica ska sticka och äta på Olles och sedan stanna kvar där. Kanske iallafall. Vi hörs senare eller imorgon!
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0