oldie

Här kommer lite gamla bilder. Tog en paus från pluggandet.
(Jag vet inte när bilderna togs.. Men ca 3-4 år sen)


Någon kväll efter parken. Minns att jag tyckte att jag var skitsnygg denna kväll! eheee


Vet ej datum


Ge mig den hyn tillbaka? Melodifestivalen


Jag och Elina, ca 2-3 år sen. haha...


december -07


Sommaren -08


-07 eller -06


-06 eller -07 då jag hade smala ben


Personligen nog en av mina favoritbilder genom alla jävla tider. -06 eller -07


-08

Jag har kommit på att jag inte har några riktigt ugly bilder sen förr i tiden.
tråkigt nog... tur att p har från denna sommar iallafall, haha.

Back to work.

Kommentarer
Postat av: Sandra

shiiitt.

snygg.

2009-09-17 @ 18:21:50
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0