promenix

Jag sitter hemma nu, men ska starx ta en promenad med gizmo. En sväng till veckefjärden och tillbaka tror jag. Sen hem och duscha och fixa mig lite. Funderar nämligen på att fråga babe om vi ska köpa en sushitallrik och ta hem och testa. Har länge velat testa men tycker det ser så vidrigt ut, haha. De flesta säger att det är gott såå, vi ser. Sen ska vi bara ha en jävla myskväll. Ska städa iordning på mitt rum och göra det lite mysigare med ljus och sånt. Tror ni han uppskattar det?

Jag vet att jag tjatar om det, men ibland tänker jag och förstår inte riktigt hur jag kunnat ha sådan tur.
Längesen jag var såhär glad med någon. ppp.hhh

Nu ska jag gå med vovvsingen, tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0