godmorning godmorning

Godmorgon alla. Jag vaknade runt 12 och sen satt jag mig och letade information till mitt och Lindas UF. Kommer bli så jävla bra när vi får igång allt!
Ikväll är det iallafall party! Jag väääldigt taggad! Fullast vinner.

Igår förresten så testade jag och babe ju sushi. Och jag måste tyvärr säga att det inte var någon höjdare. Visst gick det ner men inte mer än så. Jag får förälska mig i något annat helt enklet, haha.

  
Han hade sin egna lilla metod att äta med pinnar, haha. (jag gjorde exakt likadant men..)

Nu ska jag ta och göra någon nytta.
Vi hörs och ses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det som är så gooooott :D

2009-09-12 @ 13:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0