enjoy

Goddag allesammans.
Sitter i datasalen nu tillsammans med Lovisa. Har jävligt tråkigt..
Vi har inte börjat någon lektion men jag är redan skolless. Kanske för att vi har så förbannat mycket slötid man blir uttråkad?
Hur som helst, min man har numera en blogg. Phedgren.blogg.se är adressen så kika in!

Idag ska jag hem och vara barnvakt åt min lillasyster hela dagen. Vi ska köpa massa gott (hade jag tänkt) och hyra en film eller två. Riktiga soffpotatisar ska vi vara. Då är fördelen att jag har en syster som är tvberoende sånahär dagar..haha. Sen ikväll någongång antar jag att p kommer också. Och jag hoppas för min egen och hans skull att vi får en bra natt inatt. Gårnatten var hemsk! Han bere ut sig som en jävla flodhäst och är oflyttbar när han sussar. Ni tror jag sov många timmar? Nja.

Nej nu ska jag klicka mig vidare till face sen börjar lektionen.
Puss.


Gammbild från tvåan.. Som utfyllnad till ett tråkig inlägg.
ENJOY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0