swimtime

Nu är jag hemma från skolan. Jag och Linda har äntligen kommit igång med vårt UF! Oturligtvis så har saker försvunnit från det vi gjort nu när jag la in skiten på min dator men.. Får försöka fixa det! Men inte just nu.
Ska cykla till staden och simma en timme, sen kanske vara med p (om han inte har annat planerat). Blir en väldigt lugn kväll. Är förkyld och ids verkligen inte anstränga kroppen mer än nödvändigt.

Min lillasyster ska med och simma, tack och lov. Blir nog lite lek också, haha.


Kommentarer
Postat av: frida

Idag när vi satt och käkade tjatade pappa om att jag borde träna, och han gick med på att betala ett simkort, jag joinar dig på måndag emma :)

2009-09-18 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0