dö idag

Ingen simning idag. Ska ner på stan och köpa en mössa, halsduk och kanske en tjocktröja. Jag orkar inte gå på rean och knuffas med massa galna tjejer på onsdag! Kikar väl runt lite men ingen shopping, ingen shopping sa jag!

Ska iallafall se hockey hemma hos p idag. Sen ska jag troooligtvis sova hos honom också. Blir väl någon film mot natten, som jag som vanligt, somnar till. Vad ska jag annars göra idag? Absolut ingenting mer. Ska dö i mina mjukisar såfort jag lägger mig i soffan hos p.

Hur ser eran dag ut?

Puss alla

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag måste sluta shoppa!!!!!!

har blivit beroende.

2009-09-29 @ 10:07:22
Postat av: Linnea

varför bloggar du inte? :P

2009-10-01 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0