beside you is me

Goddag!
Kom nyss hem från staden. Gick där i en timme och fördrev tiden med att käka ost och skink macka med Angelica och kika runt lite. Jag träffade även några kära vänner på min tripp!
När jag i min fulla hast var påväg mot bussen hör jag ett svagt "Emma!" och kollar mot alkisbänkarna. Och där sitter Tom, Fredrik och Sebastian! Bakis och glada. Riktigt härligt att träffa dem efter alla dessa månader faktiskt. Lika pratglada och roliga var de också, haha.
Men nu är jag hemma och ska strax hämta lillsyster på dagis. Vi ska ha en heldag för oss själva. Tänkte se om vi ids ta en tur till staden och hyra en film efter vi har ätit middag. Vi ser hur det blir med den saken. Popcorn är något som iallafall kommer gå åt ikväll! Både hon och jag är GALEN i popcorn. Mums.

Nej nu ska jag ta och dra på mig dojorna igen och springa och hämta henne.
Vi hörs senare idag va?



Min nya jeansskjorta (dålig bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0