låt oss gosa

Gokväll. Babe ligger här brevid mig och se scrubs och jag skriver blogg. Vi ska snart gosa innan fråga olle börjar.
Hur som helst, idag har jag än en dag kört på körskolan. Har väl kommit halvvägs, med körningen.. Teorin är ett skämt. Inte klarat A-fasen än! Men på lovet ska jag fanimig klara både A och B. Innan ps 18års dag ska jag ha körkort, eftersom jag lovat att vara hans fyllechafför. Jag kommer ångra mig att jag lovat sen..hah.

Här kommer lite kvällsbilder


Haha... han lekte med mitt hår. fint va?


..och lekte med mitt ansikte gjorde han



Nej nu ska vi underhålla oss med annat... heheee


Kommentarer
Postat av: tessi

jag sitter i samma båt med den där jävla teorin. har inte heller kommit ifrån A fasen och jag har ungefär en månad kvar tills uppkörning och teoriprovet. paniiik.

2009-10-23 @ 22:58:26
URL: http://teeres.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0