today i will die

Fyfan vilken dryg dag detta kommer bli. Först och främst ska jag sätta mitt liv på spel genom att för första gången köra på körskolan. Jag förstår inte varför all denna nervositet? Men hur som helst, jag kommer dö. Efter det ska jag plugga teori eftersom mitt mål är att ha körkortet innan p blir 18. Efter teorin ska jag ner på badhuset och simma, har jag tur får jag med mig p också! Sen när jag kommer hem ska jag fortsätta på bildspelet. Ligger lite behind så ska försöka fixa det mesta idag!
Känns som om denna dag kommer ta död på mig, puh.

Och som pricken över i:t har jag världens träningvärk i rumpa och ben (har inte tränat dem...), bröst och mage! Jag och p tränar inför beach 2015 förstår ni, haha!

Nu ska jag ta och fortsätta jobba med Gustav Fröding.

Kommentarer
Postat av: Linnea

usch.. prata inte ens om körkort. jag är glad om jag har det innan 2015

2009-10-05 @ 21:37:05
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0