update finally

Godmorgon, goddag, godnatt... Fyfan vad jag känner mig slut nu!
Klev upp halv 8 och satt mig vid datorn och började jobba med hemsidan. Var DÅ hur pigg som helst, men börjar känna av tröttheten nu faktiskt. Ska ta och käka frukost snart sen tvätta.

Igår köpte jag iallafall, som alla andra, en jätte söt tröja på Gina. MEN jag tänker inte använda den första veckan/veckorna iallafall. För jag känner på mig att på måndag kommer alla se likadana ut. Usch. Fick även med mig 2 halsdukar och en till söt tjocktröja. Är nöjd. Köpte även lite sena födelsedagspresenter till mami.

Sen på kvällen såg jag hockey med ps mor och far. Var hur mysigt som helst! Hämtade p vid halv 10 och sedan bar det iväg till mig. La oss och hade galet mysigt sen somnade vi.


Detta fick jag med mig hem igår! Älskar den "håliga" tröjan. Den är aweeesome



Kommentarer
Postat av: fridi

Jag köpte också en sån igår :p

2009-10-02 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0