SVAR!

 
m:
Vilken körskola kör du på?
   


Svar: Jag går på Lundbergs!

Anonym:

tror du på ett livslångt förhållande med "p" eller är erat förhållande något tillfälligt?
favoritfärg?
Svar: Det är svårt att säga. Man vet aldrig om det blir livslångt, men visst hoppas jag på att det ska hålla så länge som möjligt! Just nu känns det som forever and ever, haha.
Tror nog min favoritfärg är svart..och vit.. och grå.
   


Anonym
om :
saknar du erik någongång?
Svar: Nej. Inte som pojkvän. Vi funkar bäst som vänner. 
   


Oskar (chef):

Alltså... är körslaget bra? Egentligen?
Svar: Jadu, tittat på det en gång. Det är helt okej, haha!
   


Marcus Jonsson i MP3:
Vad har du på dig? ;P
Svar: (haha! älskar min klass ibland)
Jag har mjukisbyxor, linne och omaka strumpor, haha 
   
 
Anonym:

Är du bisexuell? du skrev det i ett tidigare inlägg.
Svar: Jag är hetro men det finns inga hinder för att jag inte skulle kunna kära ner mig i en tjej någongång i mitt långa liv. Jag kanske är halv-bi, ha!
   
 

 
   
  V:
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Vad har du för framtidsplaner?
Vad är det pinsamaste du har gjort?

Svar:
Ett. Det var med Erik. Men mitt seriösaste är nog det jag är i nu!
Mina framtidsplaner är nog att flytta söderut och börja ett nytt liv där. Jag vet inte ännu vad jag vill jobba med..
Det pinsammaste jag gjort...gud vad svårt.. jag har nog inte gjort så mycket pinsamt! förlåt :|
   
 
Anonym:
hej! Undrar hur många läsare du har?
Svar: Jag har ca 90-100 läsare dagligen. Trogna läsare.
   
 


Linnea
: åh, kul.
Vad vill du göra efter gymnasiet? vad vill du jobba med när du blir stor, haha låter som ett barn. Var vill du bo?

Hur mycket pengar lägger du ut varje månad? lika mkt som pontus? hehe och på vaaad och så.

Vad lyssnar du helst på för musik?

Hur skulle du beskriva din stil?

Vilka är dina närmaste vänner?

Går du ut ofta? på 'krogen?' Har du hört förresten att plattan ska öppna igen? oj. haha det är ingen fråga till frågestunden så du vet.

Vet du om att jag kör din gamla bil? haha, heller ingen fråga. ska skärpa mig.

Vilket endaste ord passar in bäst på dig och varför?

Vilka är dina favoritserier?

Tycker du att det är elakt att fälla negativa kommentarer om folks yttre om dom inte hör? (he he)

Vilken är din favoritlärare på media?

Är du en positiv eller negativ person?

Svar:
   
  Jag jobbar nog här i övik till en början. Sen vill jag flytta söderut och börja jobba och sedan plugga vidare (vet dock inte med vad än..). Skulle vara en dröm att åka utomlands och jobba en kortare period också, men vi ser hur de blir med de planerna, haha.
 
Jag lägger väl ut hela mitt studiebidrag. Ibland mer och ibland mindre.. Ska försöka hitta ett helgjobb framöver! OCH NEJ, inte lika mycket som pontus... han är extrem.
Jag köper dricka till helgernas festligheter, kläder någongång och massa gotta.. Det är väl ungefär det jag gör av pengar på. Sedan går kanske någon hundralapp till pontus också.

Jag lyssnar nog inte på någon speciell sorts musik. Nu på slutet har det blivit mycket hiphop och annan pontus-musik. Men när jag är själv blir det kanske Lars Winnerbäck, Lasse Lindh, Melissa Horn, ja lugn svensk musik.

JAG HAR INGEN STIL, haha. Följer absolut inget mode. Skulle nog beskriva den som väldigt enkel och bekväm.

Mikaela, Angelica, P är nog mina närmsta vänner.

För tillfället är jag nog en hemmafest människa. Kan bero på öviks underbara krog-utbud..
Men jag tycker personligen att det är mycket roligare att åka ut och dansa! 

Sprallig. För att jag nästan alltid är upp i varv och glad. Alla har väl dåliga dagar men. Oftast så är jag rätt sprallig och så.

Desperata hemmafruar är min absoluta favoritserie!

Haha, ibland får man vara liiiite elak. Så nej, lite skitsnack ska det vara.

Min favoritlärare är nog Mattias (även om han inte har något mediaämne men..)

Jag är en väldigt positiv person! Försöker iallafall. Nu på slutet har jag varit i en svacka men alla har väl såna tider någongång.


m:

hur länge har du och pontus varit tlsm? har du/ni funderat på förlovning? eller vad anser du om förlovning i ung ålder? haha, blev mycket frågor nu men jaja. ha det bra!
Svar:
Vi har inget datum. Men ca 4-5 månader. Men då har vi räknat bort en månads "dejtande" eller vad man ska kalla det, haha..
Nej, vi har inte funderat på förlovning. Och jag tror det dröjer väldigt länge innan det kommer på tal seriöst!
   
  Jag anser att folk ska få förlova sig om de vill. Men tycker ändå att i denna ålder behöver man inte ha gyllene ringar på fingret för att visa upp sin kärlek till någon. Dock tycker jag det är jävligt gulligt med dem som är förlovade, men väntar nog personligen med det tills jag känner mig mognare och mer redo. 

Johanna Henriksson:

Jag undrar bara, hur lång är du? och har du någon gång känt såhär för en annan kille än Pontus? Jag mena, du verka känna väldigt starkt för honom :) och sist men inte minst, jag är glad för din skull.
Svar: Jag är 1.60.
Jag tror faktiskt aldrig jag varit såhär kär i någon. Enligt mig är han en perfekt pojkvän.
Jag vet att man oftast säger att man aldrig varit så kär varje gång man träffar en ny. Men av de killar jag varit med är p den som jag känt mig mest trivsam och glad med. Han är som jag, i killmodell och det älskar jag.
Tack :)!
   



Anonym :
Trivs du med dig själv, allts med utseende osv?
Hur länge har dy och pontus vare tsms?
Är du en festprisse eller helllre hemma myskvällaR?
Har pontus fått dig mer intresserad av hockey nu eftersom att han är världens freak själv?
Svar: Jag trivs mer och mer med mig själv. Mycket tack vare alla fina komplimanger jag får av p. Men såklart har man svackor då man känner sig ful och helst vill sätta en plastpåse över huvudet. Men överlag är jag nöjd med mig själv!
Vi har varit tillsammans ca 4-5 månader.
Jag är nog mer av en mysmänniska. Men när det är en bra fest, är jag alltid på topp!
Jag försöker intressera mig i hockeyn men det går inte så bra... ska dock se hockey med p nu klockan 7! HURRAY
 

Kommentarer
Postat av: mikaela din bästis

ville bara säga det.

love you

2009-10-18 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0