a long day that will be longeeer

Tja. Nu sitter jag hemma och äter godisbilar medan pappa och p sitter och skickar fula ringsignaler till varandra. Just nu spelar p upp en ringsignal som låter: YOUR SEXY WIFE IS CALLING YOUR SEXY WIFE IS CALLING. Undra om han lägger in den när jag ringer, haha... tidigare hade han i gapande kyckling när jag ringde haha :(

Idag har varit en jävligt långtråkig men rätt mysig dag. Vid halv 2 klev jag kanske upp, började städa sen vid 4 åkte jag och p till stan och tog en fika. Sen åkte vi hem till honom och åt och bakade citronmuffins. Glutenfria av någon anledning? Goda blev de inte heller, haha... Och ja, nu sitter vi hemma hos mig och frossar godis. Har ett fasligt sug att festa! Vill ha halloweenfest i helgen!!

 
Varmchoklad satt fint


Blev lite klädprovning också


Vet inte riktigt om detta är min stil.... haha eller vad säger ni?


fiskhövve


Sen började baket!


Nu blev jag liiite sugen på att ta en och ett glas mjölk! Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0