pust och stånk!

Fick en fråga om att jag borde byta header eftersom jag är blond nu. Jag byter min header någongång då jag har nya bilder att lägga upp. De enda bilderna jag har som är nya är cp bilder på mig och p så, haha..

Nu ska jag fortsätta göra MDKn och sedan skriva ett cv. Hoppas jag hinner göra klart det innan lunchen är klar! Ska nämligen söka jobb idag efter skolan. Dock blir det efter min körning.. Fan jag ids inte köra egentligen. Och jag orkar verkligen inte läsa teori. Mitt huvud sprängs bara av tanken på allt jag har framför mig. Svenskan är det som känns jobbigast och det har jag inte ens börjat med. Sen har vi mum'n som jag inte heller börjat med! fan.
Nej nu måste jag sluta skriva här. Dags att jobba!

Hörs alla fina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cp bilder? ;O du är alltid fin ju... :)

2009-11-03 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0