over and out

Idag har jag gjort mycket nytta. Började dagen med att fixa allt till mitt repotage. Bättre sent än aldrig! Sen skulle jag repetera a och bfasen på teorin och märkte att jag fortfarande behöver mer träning. Klarade afasen på andra försöket med 4 fel.. bfasen hann jag aldrig göra klart eftersom jag skulle köra med pappa (han stod utanför och väntade), så den fasen gör jag klart imorgon. Den checka av att cfasen sitter sen börjar jag på f. Tänk att teorin känns så jävla mycket mer lockande än vad körningen gör? Jag måste vara en av få som hatar att köra på körskolan. Det går ju åt helvete varje gång.
Tur som haver att det gick bra att köra med pappa idag. Riktigt bra, enligt honom, till och med.
Nej nog om körkotet. Det är jävligt uttjatat..förlåt.

Efter allt körande och skit åkte jag till angelica. Det är alltid som om vi umgåtts regelbundet när vi träffas. Man räds aldrig för att öppna sig för henne. And that's awesome. Hur som helst åt vi popcorn med jävligt mycket smör och drack (nyttiga som vi är) vatten. Såg någon drama/komedi och myste på. 

Nu ska jag slänga mig i säng med min underbara man. Vi ska se fråga olle dokumentären!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0