jävla vaccin

Nu har jag legat hemma i sängen exakt hela dagen idag ochh hela dagen igår. Spydde dessutom som en gris igår kväll. Skulle behövt pluggat så jävla mycket idag men har inte kommit mig upp ur sängen. Känner mig inge pigg alls!
Ska försöka få i mig någon mat sen ta en promenad innan jag börjar med kvällens plugg.
Fan vad tråkig min blogg  blivit. Jag har insett att jag har alldeles för mycket att göra på dagarna  så jag orkar inte blogga.
Sen, vad skulle ni vilja se mer eller mindre av? Så jag kanske får tillbaka min glöd.

Nu ska jag fortsätta se How I met yout mother.

Kommentarer
Postat av: emma

Mer bilder skulle vara trevligt :)

2009-11-17 @ 12:53:28
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: angelica the man

dagens outfits och veckans fråga skulle varit nice :D och om du & pontus lagar mat kan du ju lägga upp recept eller något ;)

2009-11-17 @ 18:05:39
URL: http://anelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0