EVERYTHING AIN'T PERFECT, OR?

Har ni någonsin känt att ni varit i ett förhållande där allting är underbart, men ändå när ni kommer ut UTAN den ni älskar, känner en viss lust efter annat? En läcker kille vid baren eller en snygg tjej på dansgolvet. Den förbjudna frukten liksom vattnas i munnen, trots att ni har en som älskar er hemma.
Jag har varit så hela mitt liv. Jag har kunnat kontrollera mig men ändå känt i huvudet "'äh, ingen får veta". Varför blir det ibland så? Är man lycklig, fast ändå inte?
Vi människor är så typiska. Vi vill ha det som är förbjudet när vi inte har det och vi vill ha tryggheten när vi inte har den. Ingenting är någonsin perfekt.
(detta är dock första förhållandet jag känt att jag har killen med allt.. så jag behöver ingen annan, haha)

Sen en sak till, VARFÖR kan inte människor hålla käften? Varför ska folk överdriva och göra egna uppfattningar?
Igår, jag var nästan nykter, dansade jag med massa folk, killar som tjejer. Hade hur trevligt som helst och men varje jävla sekund när jag dansade med någon kille tänkte jag på HUR nära han var, HUR jag dansade, HUR det såg ut. Vet nu varför? Jo för att övik är så falskt. Om man har trevligt och kramar en gammal vän eller dansar med någon och det SER "sexuellt" ut så gör folk upp uppfattningar om att man strulade, höll på, var för PÅ, ja ni fattar.
Om jag kramade en gammal vän såg jag människors blickar i ögonvrån. Jag kände hur folk tänkte: Fan vad hon klänger.
Jag kunde inte slappna av eftersom i denna stad verkar det vara förbjudet att krama någon av det andra könet, dansa eller pussa på kinden, OM man är tillsammans med någon. Folk hittar allting på något som får det att verka att man är dålig. Att man klänger på folk. Att man inte kan hålla sig till en. När det kanske handlar om en dans på 3 min eller en kram i någon sekund. Folk känns så jävla falska ibland, det gör mig förbannad.
Nu säger jag inte att det alltid är såhär. Men många gånger! Men behöver inte bli en tråkigare människa bara för att man är tillsammans med någon. Men man behöver inte heller strula runt med alla bara för att man är en kramig person.

Jag tror fan bara att det är jag som förstår hur jag menar. Svårt att förklara så att det ska låta bra.


aldrigaldrigaldrig att jag skulle sumpa allt jag har med dig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så jäkla rätt!

2009-11-21 @ 19:29:57
Postat av: Anonym

håller med

2009-11-22 @ 01:47:25
URL: http://bippan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår nog rätt bra hur du menar, är så där jag bor också. Folk älskar att skapa rykten och folk älskar att förstöra för andra, tyvärr är det så men de flesta människor har jävligt svårt för att unna någon annan lycka och det är dom som gör allt för att förstöra.

Hoppas verkligen det håller med pojkvännen din för ni verkar ha det superbra och låt inga rykten från avensjuka människor komma ivägen

2009-11-22 @ 02:28:40
Postat av: E

Jag tror att jag förstår precis hur du menar!! Det finns så mycket folk i denna lilla stad som fullkomligt älskar att förstöra för andra. Snacka skit och sprida rykten som är extra kryddade. Tråkigt nog! Men det enda man kan göra åt den saken är väl att tycka synd om dom som snackar, för dom måste ha ett jäävligt tråkigt liv.

2009-11-22 @ 11:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0