byebye körkort

Nu sitter jag hemma och ska börja plugga. Måste skriva svenskan... knappt börjat och nästa vecka ska det vara inlämnat! Iallafall talmanuset. Sen nio ska jag se DH och runt 10 kommer p.. efter mitt dåliga eftermiddagshumör berättade p att han ska berätta något som jag troligtvis glädjs av när han kommer. Är smått nyfiken!
Förresten, jag klarade cfasen idag och imorgon ger jag gärnet på f. Men vet ni en annan sak också, jag kommer aldrig ta körkortet!
Jag har 3 körlektioner kvar denna månad och på dessa 3 ska jag utvecklas så pass mycket att micke tycker jag kan göra halkbanan den 10onde decemer. Misslyckas jag har jag noll körningar förrän den 11 december...Kommer i stortsätt börja om hela jävla körkortet då. Sen om jag inte får göra halkbanan nu i december måste jag vänta till mitten av januari. Vilket kommer sluta med att jag kommer få boka minst 10 körningar till för att inte tappa greppet! Vilket kommer medföra att jag lägger närmare 20 000 jävla kr på mitt körkort om inte mer. Ni kanske anar min ilska... Men jag trodde jag var så nära men inser nu att jag är jävligt långt borta.
Jag är trött i skallen nu.
Men måste plugga, ligger så jävla behind i allting. Inte minst svenskan och mumen.


Vi var mitt i skogen med fotbollslaget, därav mitt kladval.. ehee.
Jag vågar fan inte lägga ut en bild på mig framifrån från denna tid! Jag både skrattar och gråter inombords! Fyfan...


Kommentarer
Postat av: Sajan

haha, vad man såg ut förut va ;)



hohoh, kommer aldrig heller ta körkoret! tar 100 år, känns de som! ;(

2009-11-11 @ 22:14:50
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0