äckelmåndag

Sitter i skolan nu och försöker göra dendär jävla reklamuppgiften sen veckor tillbaka! Fattar ingenting. Fattar inte skillnaden. Ingenting! Äh, får väl försöka mig fram..
Efter skolan har jag körlektion, vilket jag inte längtar till. Är sjukt oladdad och det kommer troligtvis gå käpp rätt åt helvete. Har jag dock tur kommer p stanna och läsa teori medan jag kör. Då får jag iallafall klaga av mig hos någon direkt efter jag kört, haha.

Har vi haft lov? Det käns inte.. Jag skulle behöva ett till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte byta header? :)

du har ju blont hår nu tänkte jag...

2009-11-02 @ 19:09:25
Postat av: Emmak

duktig du är med körkortet:)

Jag vill också ha mer looooooooooov<33

2009-11-02 @ 23:12:45
URL: http://emmak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0