värkvärk mera värk

Jag dör av mensvärk. Jag kunde knappt stå i stan! Min mage krampar..
Jag vill fan bara gråta och skrika. Det gör åt helvete ont. Inte ens solen lockar ut mig. Jag ska bara lägga mig på soffan nu och vila. Sen blir det mys med familjen. Tänkte först följa med Simon och Pontus ut, men kom på att Hanna åker ju imorgon och är borta i 2 veckor, så måste vara hemma! Kommer sakna jäntan något fruktansvärt.
När pappa kommer hem ska jag övningsköra också. Och nu när jag ändå ska vara hemma ikväll kan jag passa på att göra historia och talet. Måste ju fixas. Även engelskan.

Nej nu krampar det ordentligt :(
Vi hörs senare mot kvällen.

Ska ta fram min dagbok nu förresten och skriva några rader också.
Tänk vad skönt det kan vara att skriva av sig alla känslor.
Hejdå, på riktigt.

Varje dag blir du ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0