vilken dag vilken dag

Fan vad less jag är.
Det regnar och jag som tänkte cykla hem idag.
Det blir ingen övningskörning men massa teori.
Det blir att få ut min drömbilds idé ur huvudet!
Dränka mig i smaskiga kärleksmums och dölja sorgen.
Heja min underbara onsdag.

Igår sov jag till 8. Sen blev det film, Get rich die trying (?), ni vet 50cents film.
Helt okej rulle. Sen blev det ett avsnitt av sex and the city sen sova. Jag funderade starkt
på att ta sovmorgon idag.. Men icke, pallrade mig iväg trots omständigheterna - TRÖTTHETEN.
Nu har vi text kommunikation sen ska jag ta bussen hem, tyvärr.. Vart försvann solen och värmen?





Jag saknar ingenting längre.
Insåg saker på vägen hit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0