underbara tisdag





Imorgon blir det blåbärsmuffins alla rörligbildare. Jag har bakat ca 40 st. Men 20 är till oss här hemma tyvärr.. Man måste ju få unna sig något gott ibland! MUMS.
Idag har varit en rätt gynnsam dag om man bortser från skolan. Där vi tyvärr inte gjorde ett jota.
Jag tog mig en promenad hem och gick och köpte silvershampoo. Mamma och hanna mötte mig så snäll som dem är.
När jag kom hem tog jag en 2 timmars powernap sen följde jag med på min systers simskola. Sen var det bara hem och baka dessa fina muffins! Visst blev de fina? Åh.

Ska även visa en bild på min shopping som jag gjorde häromdagen. Mina underbara trosor, YE.



...och såklart silvershampoot.

Nu ska jag ta en kvällsmacka. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0