kapisch

Jag provocerar ingenting.
Jag orkar verkligen inte mer nu.
Kapisch.


Idag ska jag först och främst plugga teori, sen ta en cykeltur hem (om det slutar regna..). Sen ska jag nog kolla med Pontus om vi ska ha parfym och deodorant-krig idag igen! Fyfan jag såg ut som ett emo igår när jag kom hem, har inte skrattat så mycket på otroligt länge! Pontus fick en blånäsa, en deodorant kastad i tinningen, nyp på rumpan, loka i ögat, örhänge i halsen och mycketmycket mer! Jag får lite dåligt samvete över hur skadeglad jag var igår... Menmen, nog talat om det.
Jag gjorde nyss bort min svenska redovisning och tycker personligen att det gick ganska bra. Mina osynligt sönderskakande ben och mina stammningar hoppas jag folk hade överseende om. Jag var nervös.. Men klarade att hålla en redovisning på 6 och en halv minut så det kändes bra. Skulle dock vara 5 min men vem räknar liksom, typ?

Nu ska jag ta fram min teoribok och börja läsa. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till (:

2009-05-05 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0