ingen biggie

Mitt hår är tydligen inte så annorluda. Ingen har märkt min snäppet mörkare färg och mina slingor. Men det känns å andra sidan lite skönt. Jag ville inte ha någon stor förändring, bara lite ny nyans i håret.
Just nu sitter jag och kollar på när Pontus gör nå pillergöra i photoshop. Annars så sitter jag bara och drar in den goa grilldoften genom näsborrarna. Det luktar så gott! Jävla skit att det ska kosta pengar att äta i parkresturangen....
Men men, halvkokta makaroner och skinksås och majs var väl inte så pjåkigt heller antar jag.

Nu har vi snart svenska. Då ska jag ta närvaro sen åker jag ned på stan och återlämnar en tröja och köper silvershampoo. Sen hem och baka!
Sen ska jag ta en jävla powernap och troligtvis gå en promenad med min kära hund.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0