do you got milk?

Pontus vort nykter hela helgen! Ett mirakel.

Nejmen, igår blev en otroligt lugn helg. Jag och sweet P såg 3 filmer i sträck sen hade vi vattenkrig och mjölkkrig...NI kan ju gissa hur mitt hår kändes när det var fullt med mjölk och...spott? Klibbigt och äckligt, fyfan. Hur som helst, sen gick timmarna och tillslut somnades det och sen cyklade jag hem. Vid sisådär 5 över 4 på natten, haha.
Idag har jag bara hunnit vakna och upptäckt att tvn inte funkar! Det är bara ett svart sträck på rutan och inget ljud. Jag blir lite depp.

Men nu ska jag ta och käka frukost sen förhoppningsvis övningsköra med pappa.
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och P tillsammansss?

2009-05-17 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0