det här är mitt

"Det här är mitt liv.
Jag lever min dröm."

Tänk att jag kan uppskatta svenskhiphop ibland. Stunder som dessa är det avkopplande med en blandning mellan jamaicanska beats och någon random hiphopwannabe från vårt egna svergie. Men heja, det går att lyssna på i vissa stunder! Dagen har flytit på rätt bra idag annars. Jag har inte gjort så mycket så, what the heck. Ska snart ha svenska= jag ska plugga på historian. Sen ska jag hem och börja städa och invänta min städhjälpare sweet P!
Haha, måste bara berätta om min och Pontus konversation igår på msn. Vi hade antagligen väldigt tråkigt båda två.. Men vi körde "Jag har aldrig" fast utan dricka. Bara för att få veta lite mer dirty secrets om varandra... Så kul!

Nej nu ska jag klicka mig in till fejjan, sen börjar svenskan.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0