to little time for this many thoughts

Jag har slagit numret för många gånger. Jag har skrivit för många osända sms. Jag har tänkt för mycket.



Idag har jag inte gjort ett jota. Jag har bara suttit, legat och gått.
Nu ikväll har jag bara legat och sett på spårlöst och nu project runway. Sjukt vad jag blivit fäst vid just pr.
Förra programmet var sjukt roligt när deltagarna skulle göra olika klänningar av matvaror och annat som man akn hitta i ett vanligt köpcenter typ. Blev mest facinerad av killen som gjorde en klänning av muggar!


Fy. Jag vill inte sova.
Jag är rädd för mörkret.
Rädd för tystnaden.
Rädd för tankarna som uppkommer.
Jag är livrädd för känslan av en ensam säng.
En ensam jävla säng..

Dette är ingen dans på rosor
- Det är en rumba på taggtråd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0