it were never ment

Va?
Jag antar att det inte är meningen att jag ska förstå.
Jag brukar alltid tro för mycket. Denna gång är enda jag inte gjort det.
Alltid förr. Även innan.
Men icke nu.



Jag sitter i en tomdatasal och har huvudvärk och vill kräkas.
Jag ska åka bussen halv från skolan. Sen ska jag hem och
slänga mig på soffan och somna in. Sova i någon timme sen
ta vovvarna på en promenad i skogen med Four Letter Lie - Firecracker
i hörlurarna. Allt för att komma undan tankarna som snart kommer
slå mig som de små röda huvudvärksfåglarna slår mannen på
reklamen. Jävla hackspettar.
Ikväll ska jag även sola, för de sista små mynt jag äger.
Imorgon väntar det. Lugg eller inte lugg? Det är frågan.

Ciao.
I quit the game.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0