ffffffegis

Jag är en pussy. Jag är  ett stort vandrande nervvrak.

Speciellt när det kommer till sprutor. Jag kunde inte ta min idag, eftersom de endast fanns en att hämta ut på apoteket. Men jag satt ändå inne och kollade när min syster gjorde det. Jag grät. Tårarna bara rann och mitt hjärta slog 190! - NÄR MIN SYSTER GJORDE DET.
Det var inte ens jag som fick sticket men ändå sitter jag och lipar som en bebis.. Fyfan vad jag skämdes.
Men sen efter att vi varit på vårdcentralen så begav vi oss till stan för att lämna igen kameran och dyligt. Men eftersom jag inte visste att Micke hade lunch mellan 11 och 12 så var han ju såklart inte där (Var på skolan halv 12).
Så vi begav oss ned till stan igen. Gick och köpte massa små saker och band och gjorde mig 3 armband. Ska köpa fler saker sen. Blev helt förälskad i butiken. Köpte saker denna gång för ungefär 68 kr. Så sjukt bra grej om man ska ge bort saker till någon som fyller år eller liknande.

Ikväll ska jag till baby. Men måste hem imorgon med 5 i 9 bussen. Känns lite jobbigt. Men ska ha mysigt med familjen på vår familjefrukost eftersom syster fyller 15! Stort grattis på henne.
Nu ska jag hoppa in i duschen, käka lite, läsa lite, osv.

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0