i had the time of my liiiife

Min midsommar vecka har varit kanon. Åkte till sollefteå i tisdags och kom hem idag. Det har druckits, dansats och mysts på hela veckan. Men dansen igår slog ändå allt! Har inte haft så kul på länge. Och det jag kom fram till är att jag måste lära mig dansa. Det är ju så sjukt roligt. Någon som vil börja dansa bugg med mig kanske?
Men annars så har jag gått på promenader, spelat minigolf, solat (det lilla som gick), dansat som sagt och spelat basket så det står härliga till. Pontus har lärt mig massa basket trick så nu är jag vass som satan på planen!!
Det mesta som hände under helgen sägs genom alla bilder som kommer nu.
Have a great night allihopa.
Puss.




Vi fick bevis på att vår vovvsing kunde simma, haha


Mannen med hunden


Jag dansade nog mest av alla..haha



Haha jävla hamster


Även min syster pallrade sig upp på dansgolvet


I CAN JIVE I CAN JIIIIIVE


Även P dansade


Parken som jag och P insåg inte var så fin som den verkade.. Byxor i vattnet, glasflaskor överallt, sandöar
och kloakliknande vattentunnlar? Blä.


Vi tog många mysiga promenader



VÅR HUND KAN SIMMA...med lite hjälp


Det blev minigolf också



De två sötaste på hela dansgolvet



I love you guys


Vi är rätt läckra alltså

..speciellt jag

Det var allt från min midsommar vecka. Åh så kul jag haft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0