just live and let learn

Live and let learn. I don't judges.
Jag tycker ingen ska göra det.
Ingen ska gå på andra människors snack.
Kan man inte få göra sin egen bild?
Jag stör mig som fan när folk säger:
- Men vet du inte vad hon gjorde.
- Vet du inte vad han sagt om henne?
- Men du vet ju hur hon är..
Vet ni frågar jag då?
Vet ni hur personerna ni TROR ni känner, är?
Nej.
Fan jävla övik.
What's the problem?




Söndag:
Mysig dag. Osminkad och sliten. Sett tv, halvsovit och bara njutit hela dagen. Samma sak blev det i lördags.
Somnade på soffan och blev sedan väckt och kröp direkt till kojs därefter. Sov till 1.. Men vaknade tidigare av det otroligt mysiga regnet som slog mot taket utanför. Hur mysigt som helst ju! Maw.


Blir nog riktigt dålig update nu framöver eftersom jag är i sollefteå från imorgon till söndag.
Men blir väl lite bilder och sånt sen när jag anländer hem.

Ha en mysig midsommar alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0