ma weekend mys

Dålig update de senaste dagarna. Sry.
Det som hänt är hamnfesten, som förövrigt var riktigt rolig! Fredagen var det grllfest hos Fridi. Mycket trevligt var det. Dryckarna nådde var mans mun och The king of pop spelades konstant ur högtalarna. Sedan vid 11 bar det ned mot hamnen, där hela gänget även splittrades. Men jag underhöll mig på annat håll, i öltält och utanför. Åkte karusell med en åkrädd Erik, vilket nog var kvällens höjdpunkt, haha. Sedan träffade jag Kebbe, Kim, Lunne, m.fl. Kulkul var det!
Sen mötte jag upp Pontus så vandrade vi en stund sen åkte även vi hem.

Lördagen blev nykter tillsammans med Fridi och Jocke. Vi lyssnade på rix och gick runt. Finns inte så mycket att säga om lördagen faktiskt.. Det "roliga" var väl när jag tillslut fick tag på Pontus och mötte upp honom på stan. Lite rund under fötterna var han... ojoj.
Vi gick ned till hamnen starx efter 12 efter att ha blivit stoppad på vägen av en gitarrspelande man som sjöng en improviserad låt speciell till mig och P! Haha. Sjukt gulligt. Väl nere i hamnen så blev det inte mycket gjort. Vi gick lösa på klomaskinerna. 110 kr sprätte vi och vann 1 jävla leksak. Den fick Pontus av mig, visst är jag lite gullig?
Sen åkte han karusell med Johanna medan jag, fanny och nån till stod och kollade på. Sen åkte även jag en karusell sen var det dax för hemgång.

Söndagen blev en lugn dag. Började med en promenad från P till mig. Sen la vi oss under parasollen på altan med kex och vatten.

Hur har er helg varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0