klippklupp

Idag träffade jag Mr J och fick tillbaka mina saker. Ett avslut med andra ord.
Det kändes sjukt konstigt. Nästan obehagligt. En del av mig ville slå honom och en del ville inte. Jag gjorde det ju inte, såklart haha. Det visade sig att han sett oss när vi spelade på torget och det visade sig att det var honom jag gick förbi när jag sjöng. Hm. Han var rädd att träffa mig, skulle höra av sig när han landade i linkan. Men jag är bra på att timea så jag skrev en halvtimme innan han skulle åka. Nog om det nu.
Annars så har jag införskaffat mig en snelugg. Klippte till den när jag kom hem lite men. Annars rätt nöjd.
Ikväll kan lika gärna bli en utekväll för jag börjar halv 1 imorgon! SKÖNT.
Ska nog ta mig en sväng till affären och köpa jordigagubbar. Har redan delat en liter med mamma idag men. En till skadar väl inte?
Haha, måste bara säga en sak. När jag gick förbi ett gäng småpojkar runt 10års åldern idag från frisören så visslade de bakom mig.. Det är väl lite charmigt att bli visslad efter av ett gäng småttisar? YE ME.

Nu ska jag fika. BLÅBÄRSMUFFINS!







Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0