helgen i långa drag

Varför kan du inte svara.
Ge oss ett avslut.
Jag orkar inte med flera svängar.
Flera gropar, flera hinder.
Fan.
:(



Min helg har varit rätt okej. Fredagen går ju att läsa om här i bloggen. Det började med mensvärk och huvudvärk och slutade likaså. Lördagen var vi på Peters 40års fest. Alltså Angelicas pappa. Det bjöds på mat, dricka, lekar och skoj. Var verkligen jätte roligt! Men jag och Angelica bestämde oss ändå för att dra vidare och försöka hitta någon rolig fest. Men vi blev istället sittande på en trottoar med en gitarr och några grabbar. Det var då det stannade en bil vid oss och slängde ut 2 kr! Haha. Uppskattades ju verkligen iallafall! Sen drog vi oss vidare till handelsbanken där Oskar var. Han öppnade sedan satt vi där i entrén och spelade och drack. Men tog inte lång tid innan vi bestämde oss för att åka till max.. Kvällens diss var väl när vi, jag och Angelica nekades att åka bil. De som fick åka var alla killarna... Kul. Så vi gick ner till max och blev sittande där tills Ch och Pontus kom och hämtade oss.
Avslutet på kvällen med muffins och vatten, en sovande Angelica på golvet och trötta ögon.
Haha, Pontus morgonfrilla på söndagen var ju otroligt charmig!

Nej det var en lååång sammanfattning av min helg men.
Nu ska jag gå.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0