burn baby burn

Fyfan vad brun jag blivit.
Det är sjuuuuuukt, LYCKAN.
Idag har jag suttit i solen i sidensjö, har även tagit årets första dopp. Trots att det var freeezing cold! Så lite stolt är jag.
Nackdelen med att vara på en strand är att jag inte kan sola topless.. Men tur som är så kan jag göra det hemma, så jag slipper dessa jävla linjer! Tycker det är så fruktansvärt fult. Är hellre jämnbrun över hela kroppen än en rumpa vit som snö.
Nu väntar jag på att bubbas ska komma. Han ska nog sova här, eftersom vi ska upp samtidigt imorgon. JAG SKA TILL UMEÅ, maybe ensam.. haha
Vad har alla andra gjort idag? Solat i guess?

Nu ska jag kila. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: allmän fundering

varför är de viktigaste av allt att bli brun? :o hm

2009-06-25 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0