swing it magistern swing it

Okej, nu mår jag riktigt illa. Fruktansvärt rent ut sagt! Jävla mensvärk.......Hoppas den går över!!!

Ikväll ska jag ut med mina fina töser. Frida och Emmak! Kommer nog bli helnice tror jag! Vi kan ju dock inte svänga våra lurviga men.. Eftersom vi endast kommer in på en...bokstavligt talat..sittande bar, haha. Men vi kommer ösa gärnet ändå! Först till Frida och mysa, sen utgång. Jag längtar!

 
You and me tonight baby. You and me..



Haha, vet ni? Jag ska på ispremiären på Arenan nästa lördag, höhö. Jag har satt min fot i arenan en gång..och det var inte ens i syftet av att se hockey. Utan självaste melodifestivalen för x antal år sen (1?haha) Men det kan ju bli...kul, haha.

Bye, jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0