sleepyhead

Jag knäger på mina naglar!!!!! NEJNEJNEJ.
Jag måste fixa en slå-mig-på-händerna-varje-gång-jag-närmar-mig-mina-naglar-med-min-mun-MAN.
Nej ush, nu ska jag tänka på toaringen och sluta knaga.

Sitter på jobbet nu och är hur trött som helst. Två otroligt irriterande karlar kom och väckte mig runt midnatt igår. Jag somnade starx efter 10 eftersom de senaste två dygnen inte bestått av tillräckligt med sömn för att orka jobba hårt. Tror ni jag fick nå mer sömn inatt? Nej.
Kunde inte somna om efter det "trevliga" besöket av p och z. Låg vaken till säkert 3 utan en blund. 06.00 ringde min väckare som jag dessutom somnade ifrån och vaknade 20 över! Börjar halv.... Tog cykeln direkt och åkte iväg som en stucken gris. 07.34 var jag på jobbet. hua.

Men imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka så, skönt! 
Sen blir det en härlig tripp till sundsvall på lördag med familjen min. Shoppa gärnet, träffa vänner och bara ha det bra.
(Ni, mina sundsvalls vänner som läser detta, VI SES I BIRSTA PÅ LÖRDAG, OKEJ?)

Nu ska jag fortsätta jobba, tyvärr.
Har en order här som ligger och stirrar på mig.
Puss babes

(Min bikini är köpt på Carlings. 300 kr för både trosor oh bh. 149 kr styck)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0